HTML

. Kattints a képre, és bemutatom kis családomat :)

Munkatársaink véleményei

Marosffy Veronika ezüst partner munkatársunk véleménye: "Én azok táborába tartoztam, akik a hálózati értékesítést kizárólag a törtető emberek stílusához tudta társítani. Én nem akartam ezt a munkát. Három picigyerekes anyukaként aztán be kellett látnom, egyedül az MLM jöhet szóba. Kerestem a legszimpatikusabbat. A YessPlus magasan nyert. És azóta csak nézek! Megyek előre, minden hónapban egy szint és nem kellett hozzá meghasonlanom. Ha ezt korábban tudtam volna!! Látom hogy működik, de még mindig nem merem elhinni, hogy micsoda anyagi hátteret fog biztosítani a családomnak úgy, hogy rengeteg időm marad velük lenni. Kezdd el és Te is ámulni fogsz!"

Marosffy Veronika Eger

Bánházi Ibolya ezüst partner munkatársunk véleménye: Én még ilyen egyszerű, könnyen másolható üzlettel nem találkoztam, ahol megfizethetők és jó minőségűek a termékek. Nincs semmiféle kötelezettség és kényszer, itt könnyedén tudsz nagy üzletet építeni! ...

Bánházi Ibolya Győr

Vuncs Lajosné ezüst partner üzlettársunk véleménye. A gyors siker kivételes tehetségről vall, felemelő és büszke dolog. De mi van az átlagemberrel, akinek a nap nagy részét a munkahely,a család, a hétköznapi gondok töltik ki? A YessPlus az átlagember üzlete is. Végre valami ami magyar és értünk van. Élve e rendkívüli lehetőséggel, békés, anyagilag független és kiegyensúlyozott jövőre számítok. ...

Vuncs Lajosné Dunakeszi

Stier László ezüst partner munkatársunk véleménye: Számomra a Yess+ egy olyan lehetőség, amellyel megvalósíthatom szabadságvágyamat. Mert szabadság nélkül az élet nem teljes. Lehet hogy TE ezt észre sem veszed. Csak taposod a szürke hétköznapok taposómalmát. Belekerültél a mókuskerékbe. És csak álmodozol. Vagy még azt is elfelejtesz a mindennapos rohanásban. Hát ne csak álmodozz, hanem valósítsd meg önmagad ! Aki nem munka nélkül akar pénzhez jutni, az nem talál jobb lehetőséget a Yess+ -nál

Stier László Győr

2008.09.12. 12:46 gcsanyi

 

Kedves Látogatóm, üdvözöllek!

 

Ezt az oldalt a családtagjaimnak, közeli barátaimnak és jó ismerőseimnek szántam. És az, hogy megmutattam most Neked, azt jelenti, hogy Te is ezek közé tartozol!

  

Azért küldtem el ezt Neked, mert találtam valamit, amivel mind a ketten sokat kereshetünk!

Nincs szükség arra, hogy bármit is eladj, és az a legjobb benne, hogy sok időt sem igényel.
 

 

Bemutatja Ács Zoltán, akitől én is tanulom, hogyan kell ezt az üzletet csinálni!
Neki már nincsenek gondjai a számlákkal... :) /kb. 30 p./
 

 Ha a böngésződ nem tudta volna megjeleníteni a videót, kattins ide, és le tudod tölteni a bemutató hangfelvételét!

 

 

Ez itt az automata hálózatépítő weboldalam, amiről az előadásban is szó volt. Kattints ide és nézd át a másik bemutató oldalamat, amikor van egy szabad félórád. Ha kíváncsi vagy még további részletekre, kattints az Üzleti lehetőség , és a Karrierterv feliratokra!

 

És végül a 12 legjobb ok, amiért Neked is bejöhet! :)
Kattints ide!

 
 

Ha tetszik, amit láttál, vagy még kérdéseid vannak, csak írj ide:

angel.50soos@gmail.com

 
 PR: wait... I: wait... L: wait... LD: wait... I: wait...wait... C: wait... SD: wait...
 

  *

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

komment

süti beállítások módosítása